رئیس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی:
 
پرستاران فردا
 
 

رئیس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مدعی شد: بند بند قانون ارتقاء بهره وری به طور کامل در بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حال اجراست.

 

مریم گیلوری در گفت وگو با خبرنگار نظام پرستاری با بیان اینکه قانون به صراحت بر 44 ساعت کار در هفته(192 ساعت در ماه) تأکید دارد، اظهار کرد: از این رو پرستاران تأمین اجتماعی 176 ساعت در ماه کار می کردند که بنابراین قانون ساعت کار آنها به به 192 ساعت در ماه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه طبق قانون سقف اضافه کار 80 ساعت برای پرسنل بیمارستانی تأمین اجتماعی رعایت می شود، افزود: این متن صریح قانون است و اینکه دانشگاه های علوم پزشکی از اجرای آن سر باز می زنند موضوع دیگری است.

رئیس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه از 10 بند 8 بند آن ارتباطی به کاهش ساعت کاری ندارد، ادامه داد: در یکی از این بندها طبق گفته ی دکتر مبارکی؛ مدیر کل نیروی انسانی وزارت بهداشت باید برای پرسنل شیفت در گردش روز جمعه 1.5 برابر محاسبه نمی شد که ما نیز پس از اخذ موافقت هیئت مدیره چنین عمل کردیم اما پس از مدتی عنوان کردند که اشتباهی صورت گرفته و باید مجدداً روزهای جمعه(نه دیگر ایام تعطیل) برای پرسنل شیفت در گردش 1.5 برابر محاسبه شود که البته برای اجرا در بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی باید به تایید هیئت مدیره برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین